Reklamácie a výmena tovaru
Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.
Reklamácie sa nevzťahujú na prípady:
- ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie
- ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, prasknutie, apod.)
- ak chyba vznikla v dôsledku živelnej pohromy
V prípade, že budete zakúpený tovar posielať na reklamáciu poštou, prípadne inou doručovacou službou, zašlite zásielku doporučene na adresu:
eHD s.r.o.
Alexyho 369/20
949 11 Nitra
Do zásielky priložte vyplnený reklamačný formulár, ktorý ste obdržali spolu s tovarom alebo si ho môžete voľne stiahnuť na internetových stránkach somgroot.sk TU.
V žiadnom prípade však nezasielajte reklamovaný tovar na dobierku.
Ak neuvediete alebo odmietnete uviesť svoje kontaktné údaje (telefónny kontakt alebo e-mail), potom ste uzrozumený s tým, že sa o vybavenie reklamácie v zákonom stanovenej lehote, budete zaujímať sám a ak tak neurobíte, musíte znášať dôsledky, ktoré pre Vás z Vašej nečinnosti v tomto smere plynú.
Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa, ktoré sa ku kúpe tovaru veci viažu, nie sú dotknuté.
Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru na bankový účet uvedený v reklamačnom formulári.
Kontakt
Nižšie uvedené kontaktné údaje slúžia pre prípad komunikácie ohľadom vybavenia Vašej požiadavky alebo otázky na reklamačný proces.
E-mail: info@somgroot.sk
Tel. číslo: +421 902 248 124